Курсовая работа
Стылiстыка жанраў iнтернет выданняў
(Макет)

Фрагменты для ознакомления
ЗМЕСТ
УВОДЗІНЫГЛАВА 1. АГЛЯД КЛЮЧАВЫХ ПАНЯЦЦЯЎ І ПАЛАЖЭННЯЎ,
ЗВЯЗАНЫХ З ЖАНРАМІ ПУБЛІЦЫСТЫКІ
1.1. Паняцце жанру. Жанравыя стратэгіі публіцыстыкі
1.2. СМІ Беларусі на сучасным этапе
ГЛАВА 2. АНАЛІЗ ЖАНРАВЫХ СТРАТЭГІЙ ІНТЭРНЭТ- І ДРУКАВАНЫХ ВЫДАННЯЎ НА ПРЫКЛАДЗЕ “СІЦІ ДОГ”, “БРЭСЦКАЯ ГАЗЕТА”, “ВЯЧЭРНІ МІНСК”, “ТУТ БАЙ”
2.1. Агляд інфармацыі аб выданнях “Сіці дог”, “Брэсцкая газета”, “Вячэрні Мінск”, “Тут бай”
2.2. Аналіз жанравых асаблівасцяў матэрыялаў выданняў
ЗАКЛЮЧЭННЕ
СПІС ВЫКАРЫСТАНАЙ ЛІТАРАТУРЫ
УВОДЗІНЫ
За апошнія дзесяцігоддзі ў сферы публіцыстыкі адбыліся істотныя змены, абумоўленыя рознымі фактарамі і сучаснымі тэндэнцыямі. У сувязі з гэтым нам уяўляецца неабходным вывучэнне жанравых стратэгій і іншых асаблівасцяў сучаснай мовы сродкаў масавай інфармацыі, у прыватнасці – мовы публіцыстыкі.
Публіцыстыка, якую называюць летапісам сучаснасці, ва ўсёй паўнаце адлюстроўвае гісторыю, праблемы грамадства – палітычныя, сацыяльныя, бытавыя, філасофскія. Як і белетрыстыка, публіцыстыка тэматычна невычэрпная, велізарным нам падаецца яе жанравы дыяпазон. Усе гэтыя асаблівасці абумовілі своеасаблівасць вобразнай і жанравай сістэм публіцыстычнага стылю.
Мэта даследавання – вывучыць жанравыя стратэгіі публіцыстычных тэкстаў беларускіх Інтэрнэт- і друкаваных выданняў.
Для дасягнення пастаўленай мэты прапануецца рашэнне наступных задач:
1. Вызначыць функцыі і жанры сучаснай публіцыстыкі.
2. Выканаць аналіз функцыянавання беларускіх СМІ на сучасным этапе.
3. Вывучыць стан сучасных СМІ, адабраных для аналізу.
4. Правесці пошук і адбор матэрыялаў і прананалізаваць іх жанры.
Тэарэтычная база працы – даведнікі і працы па тэорыі журналістыкі, СМІ, класіфікацыі і жанрах прэсы, Інтэрнэт-рэсурсах. Для вырашэння пастаўленых задач былі выкарыстаны метады: аналіз тэкстаў, электронных версій выданняў, архіваў газет, колькасны аналіз, кантэнт-аналіз.
Практычная значнасць работы абумоўлена тым, што яе вынікі могуць быць выкарыстаны пры ўдасканаленні камунікацыйнай палітыкі ў галіне журналістыкі, распрацоўцы мерапрыемстваў па адаптацыі новых мас-медыя ў сістэме сродкаў масавай інфармацыі і фарміруецца інфармацыйнай прасторы, развіцця працэсу падрыхтоўкі спецыялістаў, якія спалучаюць прафесійны журналісцкі падыход да крыніц інфармацыі з навыкамі працы ў тэлекамунікацыйных сетках.
Структура. Праца складаецца з ўвядзення, тэарэтычнай главы, практычнай главы, заключэння і спісу выкарыстаных крыніц.
Аб'ектам дадзенага даследавання з'яўляюцца перыядычныя выданні “Сіці дог”, “Брэсцкаягазета”, “Вячэрні Мінск”, “Тут бай”. Прадметам даследавання
з'яўляецца ўтрыманне артыкулаў на тэму здаровага ладу жыцця.

20 +

9,799

21 000 +

1 500 +
Узнать стоимость работы
Отзывы о нас